Lördagsnöje

 
Några av Margits gamla foton som mamma fick. Så roligt att få se den stilige Tegner, pappas favoritmorbror Harald, Ernst med en av sina pinglor, farmor som ung och hennes Alf, min farfar som dog innan jag hann skapa minnen.
 
Pappa med sina systrar och Margits                           Helmy och Alf, Tegner och Margit.
och Tegners hund Tell.
 
Alf och hans lille pojk Kent.
 
Efter en god middag fann jag mig plötsligt utomhus. Jag passade helt enkelt på att få lite hjälp att tvätta bilen, när pappa ändå hade allt framme. Och mamma passade på att röjsåga lite när jag ändå fanns där och hjälpa till att ta ut urladdade batteriet.
 
 
Öjjan hjlälper till, Tösen tittar på
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0