Min pupp

liten som en älva, min Melva <3
 
 
Skulle väga. Blev bara ett öra och suddiga siffror.
Men ändå...



2,9 kilogram älskad katt.
Så liten att hon knappt syns! ;)

Nu är hon lämnad hos veterinären.
När kan jag hämta henne? Jag vill hämta henne så tidigt jag får...
Jaa, kan du komma innan lunch? Klockan tolv?
Hur långt före tolv kan jag komma?
Jaså, det är så bråttom?!
Klart det är bråttom! Här hemma är inte riktigt hemma utan min pupp. Har redan (inte ens en kvart ensam hemma) sett i syne och trott mig både höra och känna... Kanske borde passat på att lämna in mig själv också, för en liten check på sjukhus ;)


Kommentarer
linnea

Tänker på er, mest dig för du är så orolig. Puss Pupp från mig och en puss till dig från mig också! <3

2014-05-06 @ 09:48:16
URL: http://linnealinita.myshowroom.se/
Becky

Ja, som jag beter mig! Jag vet ju det... men ändå kan jag inte sluta oroa mig och gråta och tro det värsta och sedan sucka åt mig själv som bara förstora upp i onödan. Om en timma är vi hemma igen - och hemma är hemma igen! Tack att du tänker på oss och särskilt den oroligaste ;) puss från oss båda två till dig ♥

2014-05-06 @ 10:14:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0