Snubblande sist i spåret



Nya skor gör inte allt bättre. För första gången lyckades jag ramla (som en försmak inför vinterhalka?) men att hålla jämna steg med Erika lyckas jag fortfarande inte med. Ändå gillar jag mina nya rosa skor, för det är ju inte först och snabbast jag måste vara. Men jag är glad om jag slipper ramla igen...



När jag plåstrat om mig lite (och duschat med Melva) åkte jag till landet, lastade vinterdäck, kollade nya hönsen och bonde söker fru och kvällsmatsmyste med mamma och pappa. Sedan lämnade jag gubbabilen hos Stenbergs, men förhoppningsvis är jag bara billös till i morgon... 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0