Dagarna som gått (fast utan färska bilder)

 
 
Givetvis har det inte varit lika tyst och stilla som här på bloggen. Givetvis har Erika varit på både kaffeprat och kvällste, hjälpt mig komma någon vart med brieoesten, varit trött ibland och pigg ibland, masserat tacksamma mig (och det är då Melva tar plats så där på stolen).
 
Och det har varit Lillylek och Betelfika, gospelövning, bönegrupp...
 
 
Veckans bönesamling och en annan bönesamling från förra veckan.
 
 
 
Från annan Lillydag

 
Och en annan Lillypromenad.
(Dagens sådana var mycket kort
och så snart mitt knä slutar vara
som ett käpp i hjulet hoppas jag
få bli så där skönt trött igen)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
Annan Betelfikagång
 
 
Och i morgon ska jag hälsa på Margit!
 
 
En annan gång hos Margit
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0