Det får gå ändå

Efter nästan två veckor utan promenader var mitt knä kollat och okejat. Och det är på något sätt lite "skönare" att ha ont när någon sagt att det är okej och inte dumt att röra på sig trots att det gör ont. Och ont gör det tyvärr fortfarande. Men det får gå och jag går ändå!
 
 
I torsdags, några timmar efter att jag blivit sjukgymnastkollad, åkte jag ut och tog med pappa för tur i Töllstorp.
Hittade honom vid brevlådan, dit han kört lite uppvärmning. Han går ju aldrig och hämtar posten, min pappa...
 
 
Gick runt sjön gjorde vi ju inte så mycket heller, för det gör mindre ont när jag småspringer,
så då gjorde vi det.
 
 
 
Pappas pausbänk och hans vilosten.
 
 
Erika följde med oss. Och då fick ju pappa trevligt sällskap inte minst på gymmet också!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0