En leopard bakom örat

I dag åke pappa, Lovisa och jag till Värnamo för jeansköp till pappa och utelunch.
Vad gott! Sedan var jag mätt hela dagen och nöjde mig med en liten kvällsmacka vid niosnåret.
 
 
Pappa dränkte allt i jordnötssås och jag var ledsen att det var nötter i en god kycklingrätt,
men jag blev ju mätt och belåten ändå. Minst sagt.
 
 
När vi åkte hem passade jag på att fota en av leoparderna som hängde i Lovisas öron, som hon fick som
tack för (evighetssnackisen!) Melvas spruta... Den Melva överlevde, så klart. Den jag överlevde, mindre
självklart. Den Lovisa överlevde, (och fortfarande återhämtar sig efter) ännu oklart hur det slutar ;)
Ja, så jobbig är alltså jag!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0