Lilly på en söndag

I söndags hade jag Lilly på besök. Hon matade Melva med godisbitar, åt själv en massa ost, pusslade alla pussel och läste om Pelles ficklampa och Nalle Puh. Och under vår promenad slocknade hon fram till dess hennes mamma och jag druckit färdigt vårt kaffe.
 
 
 
Erika kom på kaffeslurk innan promenaden och fick dessutom glädjen
att höra om Pelles ficklampa ett par tre gånger...
 

 
 
Framåt kvällen åkte jag till landet och där var också Emelie och Johannes, så det var fullt kring köksbordet när det vankades kvällsmat.
 
 
 
Till sist var det mamma, pappa och jag. Och Loui.
Sistnämnda fann nog biskop Arborelius röst sövande, för han låg sussande sött
i mammas knä medan vi såg reprisen av dagens tv-gudstjänst. Gott slut på dagen och helgen!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0