En av pappas favoritplatser

 
I går låg jag hela dagen och kvällen och natten mest så här,
mörbultad efter massage.
 
 
Så när pappa kom på besök i dag och ville till utegymmet fick han inte någon lång
promenad som uppvärmning och inte heller någon vidare träningskompis i mig direkt...
 
 
Men ibland är ensam stark, som min pappa.

 
Men snart får han kanske en träningskompis i Lovisa..?
Själv ser jag fram emot att snart orka en längre promenad. Kanske redan i morgon med Lilly, vem vet...


 
När vi kom hem satt det gott med lite mat, men först en liten stärkande kaffetår!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0