Lördag i Halmstad

Gick upp väldigt tidigt. Eller ovanligt tidigt i alla fall.
 
 
Vi åkte till Erikshjälpen. Fyndade lite där och sedan på ett
Fairtrade-butiks lilla bord i Folkets park där det var årets "Eko-dagen". 
 
 
Sedan blev det kaffepaus och föreläsningar om ekologisk hårvård och annat (skrämmande) intressant...
 
 
 
Mitt emellan mjukglass i stan och rödbetssoppa hos Agneta gjorde jag
skofynd (men inget kofynd) och hittade riktigt gott Östra-bröd.
Och sen blev jag jättetrött.
 
 
 
 
 
Nu blir det sängen med min nya mjuka vän.
Men jag saknar min puppa så det svider...
 
 
 


Kommentarer
Lovisa

Söt!

2014-09-21 @ 18:57:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0