Trevligare tillsammans

Det är ju roligare att göra saker tillsammans! Som att läsa, be och fika.
 
Vad vi samlades kring i kväll
 
 
Men också annat, faktiskt det allra mesta, blir ju roligare när man har sällskap. Vilken tur då att min Melva gör nästan allting tillsammans med mig! Här är en liten del av just denna kväll:
 
 
Det bästa med pupp är hennes förlåtande attityd. Eller om det är att hon ständigt hoppas på bättring från min sida, att ja någon gång ska lära mig? Eller är det bara dåligt minne? Hur som, tandborsten stinker ju alltid mint... så lukta inte då! Men hon är ju gräsligt söt när hon klipper med ögonen och rynkar näsan...
 
Och samma i sängen. Förlåtande, hoppfull eller glömsk? Här är några av våra vanligaste mysställningar. Melva föredrar nere mot en fot, uppe på kudden eller under täcket.
 
 
God natt! ♥
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0