Valdag

 
Efter en tur runt sjön (vissa sprang, vissa försökte, vissa hade kunnat rusa på i rasande tempo) i vackert väder blev det i rask takt dusch och mat innan vallokal och Ingemar Olsson i kyrkan.
 
 
Ingemar sjöng, vi dansade med och ute i foajén såldes fina kort (inspiration till någon pysselsugen dag)
 
Därute bjöd familjen upp
till fot-foto-fest av något
slag. För att visa på mitt
färgfel..? Men mamma har
ju likadan. Å andra sidan
tryckte Lovisa till min fina
sko när jag ville sticka upp.
Å andra sidan fick mamma
visa sin..? Det mest är helt
enkelt å alla sidor väldigt
oklart. Mest av allt i en grå
nyans, så som min kofta.
 
 
(påhållbild lånad från Erika)
 
 
 
Mest en röd-grön-grå-blå röra. Som hela jag! Koftan dock ur bild och mina ögon är ju inte helt och hållet gröna... Å ena sidan, å andra sidan, å alla sidor lika olika.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0