Goda gamla år

 Nyårsafton 2010 firades som traditionen bjöd, med raketer för de små (men minst lika mycket för de stora) barnen. Dessförinnan god mat, lite sällskapsspel och nyårsbön inne i värmen.
 
 
Lovisa njöt av utsikten, Baba smällde nöjt några kinapuffar
och Lill-D njöt (då och då bäst med händerna för öronen)
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Efter alla smällar
gick vi in och ägnade
oss hängivet åt sedvanlig eftertolvslagetsysselsättning...
Så började 2011.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2011 blev sista gången
att fira nyåret med familjen
på Hellmansgatan.
 
Tänk, vad jag kommer
att sakna vår forna tradition.
Men se, vilka härliga nyårsaftnar
det blivit tillsammans!
Men få bilder.
Jag väljer att ta det som ett
tecken på att jag hade för
trevligt för att fota mer :)
 
 
 
 
 
 
 
Och som traditionen bjuder blir jag säkerligen även detta år sen med nyårsfilmen... men här, ta en titt på den förra medan du väntar! Gott nytt år!
 

 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0